Hotelijerstvo – inovacije

MOBILNA APLIKACIJA ZA UPRAVLJANJE POSLOVNIM PROCESIMA U HOTELIMA
(DOMAĆINSTVO, ODRŽAVANJE, HRANA I PIĆE)

mOperations

  • integracija sa Operom/Micros Fidelio
  • povećanje efikasnosti zaposlenika i ušteda radnog vremena
  • jednostavna prijava kvara  (slika, olovka, tekst)
  • nadopuna minibara i povećanje efikasnosti naplate
  • kontrola dobavljača
  • bolja komunikacija zaposlenika i veće zadovoljstvo
  • mogućnost ocjenjivanja zaposlenika na temelju dobivenih podataka
  • bolja kontrola i razina sigurnosti u hotelima
  • mogućnost planiranja
  • wellness, roomservice
  • bolja kvaliteta usluge

mHACCP

Mobilni HACCP i operacije za sektor hrane i pića – mobilna aplikacija za kontrolu kvalitete u kuhinjama sukladno HACCP standardima.

Unošenje Vašeg postojećeg HACCP plana u mobilnu aplikaciju mHACCP

  • jednostavna mobilna aplikacija u koju unesete vaš postojeći HACCP plan
  • svi potrebni reporti na jednom mjestu (mogućnost printanja, pregleda)
  • pouzdanost i točnost podataka na jednom mjestu (centralizirana kontrola)
  • eliminacija papira, registratora (niži troškovi)
  • značajno ubrzanje i zadovoljenje HACCP standarda u operativnom poslu

mRating – interaktivne ankete za goste hotela

  • Doznajte što gosti misle o vašoj usluzi, njihove primjedbe i komentare….
  • Face recognition tehnologija

Inteligentne vage - praćenje utroška, prometa i proizvodnje hrane u realnom vremenu

  • Dobivanje podataka utroška u realnom vremenu
  • Precizni podaci tko, kada, što i koliko – kontrola i informatizacija proizvodnje obroka
  • Dobivanje podataka za buduće planiranje
  • Dobivanje podataka o potrebnim sirovinama za proizvodnju jela
  • Standardizacija jela s pripadajućim normativima i recepturama
  • Praćenje i optimizacija procesa – smanjenje troškova

mDining – tablet aplikacija za evidenciju pansionskih gostiju u hotelske restorane

  • integracija sa Operom/Micros Fidelio
  • iz recepcijskih podataka sustav prepoznaje goste po vrstama usluga i omogućava kontrolu realizacije pansiona
  • direktno informiranje korisnika o opcijama i uslugama na koje gost ima pravo
  • mogućnost evidencije gostiju koji plaćaju pojedini obrok (npr. gost noćenje s doručkom plaća večeru) sa njihovim potpisom na ekran tableta
Hrvatski